Tjejer och bilar...

Jag och madde var ute och åkte bil, hon körde....vi ska precis köra av motorvägen när jag råkar nämna eniroreklamen och började demonstrera den lite,  madde släpper helt plötsligt ratten och börjar demonstrera och diggar till sitt eget nynnande hon med, rycktes väl med eller nått...sen började paniken!!!

Jag satt där i mitt passagerarsäte och börja fundera varför i helvetet man släpper ratten när man håller på och svänger i rätt hög fart också!! Sen helt plötsligt är vi påväg av vägen...då kunde jag inte hålla mig längre var påväg att slänga mig över ratten och började nästan panikskrika att hon ska ta tag i den och börja styra. vaknar hon ur sin "eniroreklam" och styr rätt igen....
Jag får väl erkänna....tjejer kanske inte är de bästa bliförarna men det är ju de som är så charmigt!! eller..!? 

Utgång i kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till körkortet!! Känns rätt skönt att ha det gjort nu va? =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback