Velande våg

Ok, satsa eller inte satsa....nu snackar ja inte jobb eller skola...
Men nu har de velats fram och tillbaka och ja har kommit fram till att jag bara e en bortskämd liten j*vla skitunge, som får de mesta men alltid ska ha nått annat...och det där "annat" e ju aldrig bra så det ska man inte ha! (vilket jag är medveten om nu så de kanske är ett tecken på mognad)
Så vad händer!? Det blir velande fram och tillbaka, vilket känns taskigt...
Kan ju skylla på att jag är VÅG, men nån gång måste ja ju växa upp bli seriös och ta ansvar!
Är man osäker så antar jag att det inte är meningen att det ska va, det måste väl va ett tecken? Eller...!?
E det så det ska va??
Vilket fall som helst e det jobbigt och man hamnar i samma mönster gamla mönster....
Social? JA! Kul att träffa massa olika folk, massa kompisar och hela köret men när det sen kommer till hur många det EGENTLIGEN är som känner mig så kommer vi fram till väldigt få eller näst intill ingen...och jag trivs att ha det så, det är den jag är take it or leave it!
Men för att de här nu ska funka full ut så krävs det nog en insats från mig,vilket jag inte vet om jag vill eller är beredd på, livet funkar bra som det är!
Tror det behövs en envis någon som dunkar lite vett i skallen på mig.
Så just nu kan vi låta det va för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Malle

Säger bara: -Go for it girl! Jag skulle aldrig tacka nej till en underbar tjej som dig.. ;)

2007-02-26 @ 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback