Yppiga Ylva och Kalle Banan

Ok, nu har vi räknat lite...måste göra MINST 14,5 sidor med uppgifter per vecka för att hinna med alla innan tentan!! De kanske inte låter mycke men tro mig det ÄR mycke..blir bibblan varje dag med Jenkan o Carro....men fortsätter det som idag kommer vi aldrig bli klara.
Blir ju lätt att man pratar om lite allt möjligt...plus försök vara seriös med namn som "Yppiga Ylva" och "Kalle Banan"! Snacka om könsdiskriminerand...varför e de inte tvärtom..!? Vem sitter och kommer på de här egentligen...nån pervers typ, nån me dålig fantasie eller helt enkelt en j*vligt rolig människa! Lite svårt och bestämma mig där...
Men det blir liiiite svårt och hålla sig eller ta det på allvar när man försöker argumentera varför just den lagen är bra för Fröken Yppig och Herr Banan...vet inte...kanske bara jag som har kass humor...

Fotning för studentiaden i kväll, undrar vad hon tänkt sig...börjar på och tveka att va med...inte direkt nån Gisel Bunchen när kameran kommer fram, orka stå framför spegeln och öva (även om det kan va kul i bland! )

Nu blir det laga mat...hungrig...


Kommentarer
Postat av: Fatima

Nu har jag äntligen fixat till min blogg lite, så nu är du länkad.

Ser fram emot att dansa ikväll, ska bli SÅ kul! KRAM på dej

Postat av: kalle

aaaaaaa snart så jävlar!!!

2007-09-18 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback