Jag lever :P

Blir lika förvånad varenda gång att det faktiskt är folk som går in på bloggen!??? Men jag lever iaf! Hänt massa och inget, orkar inte dra allt men det har varit underbart sen skolan sluta!! Sommaren har börjat och det känns sååå skönt! Mina knän är bättre vilket jag blir överlycklig för och hör och häpna min kära vän Erika litar på mig med sin lägenhetsnyckel!! Jag lovar att inte bränna ner stället...vilket jag varit nära på att göra hemma TVÅ gånger här hemma!! Slutar aldrig förvåna mig själv...men en varning för alla: det är FARLIGT att glömma popcorn i micron i typ 20min eller baguett i ugnen, den såg ut som kol både utanpå och inne...men jag blir lite fundersam på mitt brandlarm, tror inte att den uppfyller sin funktion som den ska...men Erika, jag LOVAR att bara snabbt kolla till blommorna och sticka därifrån! Nu blir det ner till stan...
Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Erika

Du jag litar på dig! :D Om inte du lyckas antända vår lägenhet så antänder det nog sig själv eftersom den är så himlans varm!! Puh! Hoppas det går bra att vattna blommorna ;)
Hörs! Puss!

2007-06-18 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback