Midsommar

Inget midsommar väder blev det men hur kul som helst ändå! Hela midsommarfirandet spenderdes på Henstad, först hos Becka med snyggingarna Tess, Mag och så klart självaste Becka. Mycket skratt, shots, dricka, roliga filmer och kort, Tess och Beckas allsång, Tess strippshow och "jag har aldrig". Sen drog vi vidare till Saga, den traditionella midsommarfesten, tredje året i rad nu Anna!!  =D
Blev lite senare än tänkt men men...mitt tidsperspektiv är inte så bra. Helt omöjligt och få tag på en taxi som skulle ta oss till nästa fest på Romstad? Så det blev en tidigt kväll och vi drog hem vid två tre?
Resten av helgen har jag inte lyft ett finger, bara mys och slapp med Magnus.
På torsdag är det Höljes och rallycross!! Nu blir det ut i solen, här kommer lite kort.

1. Jag
2. Becka, glad
3. Saga, Becka, Tess
4.Tess & Saga


        

5. Tess e på g, klockren min
6. Jag blir attackerad av Becka
7. Mag&Tess
8. Eh....jag
        

9. Tess igen...


Kommentarer
Postat av: Erika

Finns det inget normalt kort på pôjka? :P
Hur mår mina blommor?
Puss!

Postat av: Anna

Sååå dålig :P Ni kunde fått skjuts me oss till Romstad jue. Minus-poäng Branca för att ni kom vid 23!! Ta igen i helgen, Martin fyller idag så de ska firas me pompa o ståt ;)

2007-06-26 @ 09:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback