Bra tajmat!

Snacka om skicklighet....
Blev heldag i skolan idag igen, kom hem skulle bara sätta mig ner och vila i fem min för att sen byta om och ner till studion, men tror ja råka somna för jag vakna 18.40 och bussen gick 18.42, PANIK!! Kuta upp bytte om, cdfodral, skor och vattenfalska sen ut till bussen, för att komma på att jag glömt busskortet springa tillbaka och komma på att de visst va med ändå, låg i jackfickan...men men...hann med bussen på nått konstigt sätt iaf!! Bra gjort!!
Jag och Mia tog en lugn utgång på lördan, för att sen plugga på söndag men de blev de inge med... skulle precis packa upp böckerna så råka båda somna för att sen vakna precis i tid till one tree hill och sen laga mat, som blev nån specialare på fem min, men gott va de!

Förfesta i Mitt i city, litte snygga lägenheter! Men vi gick vilse där inne, värsta labyrinten, hissen öppnas åt båda håll...välj rätt lixom...
Han lär nog gått vilse några gånger när han skulle hitta hem på fyllan....


 
image25       image27

Di e´ söte egentligen....                                                                        

image28 image26 


image27



Nu blir de duschen sen sova, i morgon är en ny dag!

Kommentarer
Postat av: Malle

vi är faktiskt söta på riktigt! haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback