Girlyliciuoskväll

Såg precis Lustgården...ett program av tjejer för tjejer tydligen och det är sex sex sex!! Då börja jag fundra vad får killarna då? Jag menar...vi tjejer har ju massa "sexprogram" och välja på, bara sex and the city räcker i århundraden. En av de bästa serierna som gjorts, går att se hur många gånger som helst!
Men det kanske bara är tjejer som gillar och kolla på sånt...? (fast lustgården va ingen höjdare)
Vet inte...sex överallt ju, ett rätt återkommande ämne när jag sitter med mina tjejer också, men vaddå..? Kan man snacka om vädret och skolan kan man väl snacka om blommor och bin också??

Kommer bort från ämnet....skulle komma fram till att det nästan blir diskrimineing när vi tjejer får en hel "girlylicious" kväll som det nu heter, och killarna får ingenting...tyvärr så dansar jag på onsdagkvällar till tio så ja hinner ju inte se nått av detta, men tror inte jag missar så mycke...
Tycker iaf om vi tjejer ska ha "sexprogram" och "girlylicious kväll" ska killar också ha det, kanske kan ta det på torsdagar? För onsdagarna är ju bokade för oss. Kan ju döpa det till "boylicious kväll", eller "manylicious kväll" tror jag fler skulle föredra, fast utan det där "-ylicious" då...men då kanske problemet blir vad som ska visas för att ni ska kolla....fotboll och porrfilm!? Tveksam till att det sistnämnad tillåts, men om nått år kanske? Då finns det nog inga gränser....

Nu blir det sova, helt slut. Va på herrhagsskolan idag och hade elever i åk3 (9år) heeelt underbara, dom är så söta!!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Tänk på att killarna får högre lön och tar midre ansvar i hemmen, fortfarande på 00-talet. Jag tycker vi är värda en TVkväll (tänk på all jävla sport hela tiden) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback