Monday

Ingen föreläsning idag, inställt pga sjukdom tydligen, vilket kändes rätt bra för det är drygt och sitta där i tre timmar och lyssna när man kan sitta och tentaplugga.

Blev visst utgång i lördags, my partner in crime: TESS
Hållde mig dock borta från alkohol helt och hållet så det blev ett skönt uppvaknande på söndan med träning hela dagen.
Det blir en del knäppa kommentarer och värmländskan har en förmåga att smyga fram extra mycke när vi är, men man blir väl som man umgås sägs det, och med tanke på att vi vuxit upp ihop typ så blir vi nog rätt lika till slut!

Hur många hjul har en traktor, tre eller fyra?
Beror på! Och detta tror vi starkt på, finns ju olika!
Detta ledde till ett skumt samtal i bilen ner till nöjes.
Tess disskuterar med en kille i bilen, hans kompisar håller med men jag står såklart på Tess sida. (än så länge)

Han: Men det finns inte traktorer med tre hjul.
Tess: Finns det väl!
Han: Nej, blir ojämt ju, hur ska den svänga då!?
Tess: Jo, men det finns det visst! Eller hur Branca!?
Han: Men e du helt dum lr!? Det finns inte...
Tess: Joho! Om det är en snöskoter!

...................................................totaltysnad i bilen, alla funderar.....måste erkänna att här tappade hon bort mig med, samtalet fortsatte orkar inte skriva, lite för att jag inte fatta själv, lite för att jag rent av inte orkar skriva. Kom iaf fram till att hon mena en snöplog....vilket gjorde det hela ännu mer förvirrande så jag gav upp, you´re on your own... 

Dregen var med på extra extra i veckan så jag var tvungen att kolla, Tess satt fastklistrad vid tvn iaf, men det hade vart bättre om Nicke Borg va med ist!

Snart blir det klippning och färgning, hoppas det blir bra....men nu, plugga igen!!

Kommentarer
Postat av: Malle

meeeen, vi sågs ju aldrig i lördags!! :( hade ni kul? i helgen däremot, karatefyyyylla :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback