Rumpan, Ankan

Oplanerat utkliv...
Det blev RUMPAN och musikquize igår med maccan, mia, nybbe och jonas. Så va det de här med och komma på ett namn, skulle bli "BaraB" som nu i efterhand kanske var ganska ok ändå, men det blev nått annat ist som jag just för tillfället inte kommer ihåg...
Quizet gick nog inte så bra så vi drog vidare innan resultatet kom. Men får väl va glad ändå, fick en låt tillägnad till bara lilla mig....och sånt är ju alltid trevligt! Tack Pelle!! =)
Vi drog ner på Ankan (jag,mia,nybbe,maccan), det första som händer direkt vi kommer in är att jag och mia blir uppraggade av några killar, som hade en rätt rolig/annorlunda uppraggningsmetod...
Varför anstränga sig så mycke...?? Det räcker med:
"Hej! *namn*" eller "Hej! *namn*. Du är...(helst nått positivt här)" Sen ett leende på det hela så e de klart!
Dom här två ville bjuda på drinkar vilket ifs skulle kunna funka men sen fortsatta de med en rätt rolig dialog...
vilket var lite kul, men funka inte riktigt plus vi var ju faktiskt där med maccan och nybbe.
Det blev persikoshots och dricka i baren och dansgolvet hela kvällen!! Det blir Ankan fler gånger kan jag lova, träffa Fatima som va där på klassfest och min bästaste Gson!! Bra att ha grannar/vänner som dig! Resten av folket har jag ingen aning vilka det var, vilket är ombyte från Nöjes/Arena där man känner varenda en...
Det blev en snabb sväng hem till Mia innan vi sen åkte hem!

Måste säga att jag är ovanligt pigg idag och fått mycke gjort...så nu blir det tebax till böckerna igen för tentan är snart!!

Här kommer lite kort!


          

1. På Rumpan, Mia, Nybbe Maccan
2. Naaaw...Mia&Nybbe
3. Så söt!! Fatima
4. GSON!!!!
5. Snygg handväska...

 
   

1. Jag&Mia
2. Nybbe&Maccan
3. 1, 2, 3!!! (
persikoshotsen va skitgoa´!)

Kommentarer
Postat av: Fatima

Oj, oj, oj vilken fyllekajja jag ser ut som på kortet ha ha ,,, Men kul var det =P och roligt att träffa dig! Vi måste gå ut tillsammans snart ju. KRAAAM på dej goding

Postat av: Malle

fint namn, rumpan BAR.. klockrent ;) när ses vi igen babe? i helgen kanske? party? :D puss

2007-03-14 @ 22:37:01
URL: http://mallenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback