Fjortisfasoner

Eftersom jag redan skrivit inlägg om mina tidigare fjortisfasoner, så kan jag väl fortsätta och skriva ett till. Vet inte va gammla vi va men nångång på högstadiet kanske..? Eftersom vi nu var det "coola" gänget vi var så fick vi för oss och testa röka, man får ju inte vara efter. Just då var det bara jag, syrran, Tess och Milla. Vi tog cigg från mina föräldrar och cyklade ut nånstans på n.kroppkärr/stockfallet, nästan halvt ute i skogen, vid nån stor sten. Tess hade med sig tändare, vi vela runt vem som skulle börja och till slut blev det jag som började.
Eftersom jag nu brukar se folk röka hade jag tekninken lite halft så jag överlevde med en rejäl hostattack bara. Sen var det Millan, hon lyckades med att svimma och sen resa sig lika fort, så kommer vi till Tess, min lilla Tess...det var den roligaste synen jag sett. Hon drog i hela ciggen, men hon glömde blåsa ut röken, så efter en liten stud kommer det ett halvt host? ett poff? ja, någonting...tänk  händerna fulla med babypuder och slå ihop dom allt vad man har, så lät hon och så såg hon ut, rök kom från alla håll och kanter, ögon, öron, näsa mun...så börja hon snacka och röken fortsatte, vi bröt ihop, tror vi låg där och skrattade i flera timmar. En stor eloge till syrran som inte rökte, fast kan ifs va att det inte fanns någon cigg kvar. Det var den snilleblixtideén, vi fick lägga rökningen på hyllan, var nog ingenting för oss.

1. Karlssons!! Tess och Milla        2. Syrran

   karlssons          syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback