Full fart!

Fullt upp de senaste dagarna. Men nu är studentiaden över. Lite tråkigt men rätt skönt ändå. Tråkigt nog va det inte det bästa vädret, även om jag älskar regn så var det lite olägligt...invigningen flyttades från torget till sundsta, men det blev lyckat ändå. Hann tyvärr inte närvara för jag fixade med allt på arena. Efter genrepet  och allt var klart på arena tog vi en sväng till studion och kolla film för att fördriva tiden. Ice Age blev det, roligt! Men alla lyckades typ somna...
Sen va det dags för uppvärmining och uppvisning på arena, som gick sådär...inte det bästa jag gjort. Två av våra kunde inte komma, scenen var liten, vi satte koreografin nästan precis och det enda jag såg framför mig var mig själv liggandes nedanför scenen, va ju typ 1,5m stup rakt ner ett snesteg och man e körd...men de va kul ändå!
Fredagen blev fullt upp med och fixa och anmäla folk till workshopsen och tog massa själv. Locking för Calle, Street avancerad för Fille, Jazz/Jazzfunk avancerad för Jennie och Krumping för Sean. Full fart!! Hur kul som helst!
Direkt efter blev det plocka ihop och fixa i ordning allt i studenternas hus, hem duscha och ner till nöjes på bankett middag. som för omväxlingsskull inte blev långdragen och tråkig utan rätt underhållande, som såklart Starboys stog för.  Bäst var sångtävlingen, trodde hemmaplan Anita skulle ta hem det men det blev en hedrande 2:a plats. Va tänkt att vi skulle dra hem tidigt för vi va helt slut men så blev det inte, vi blev kvar och dansa, Sean stog för stor del av underhållningen, man får inte tråkigt med han iaf.  Just då önska man att man inte hade finkläder och höga skor, går ju inte o dansa och röra sej i det ju...men vi rocka loss ändå. Fast sen blev det nästan till och krypa hem...dans hela dan sen högklackade skor, ingen höjdare...men vi överlevde det också!
Lite kort, skulle lägga upp en film från workshopen som Fatima tydligen lagt upp på youtube, men ja hittar den inte..så får återkomma.


1. Linn och Lina på studion
2. Elin gör filmstämning

  

3. På arena, Studentkompaniet med min Beyonce koreografi
4. Agnes,  så söt
5. Erika!! =D


     

6. Jennie (Bounce)
7. Jag på Jazzen, koreografi till Christina Aguilera grymt kul!! vet inte vad ja gör med haden dock...
8. Krumping!! hahah..


     

9. Sur puss!
10.SeanBanan, sjukt kul!
11. Underbara!


        

Kommentarer
Postat av: Erika

Ahhh, den dan alltså! Roligast hittills i mitt liv typ :P
Puss!

2007-05-21 @ 19:55:26
Postat av: Anita

Jaduu det var en sjukt kul bankett! Erika skicka en film till mig nyss..den var ju mindre kul..fyfan jag skäms..hade ju varit värt det om jag vunnit:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback