Kaos

Det är KAOS!! Nu börjar det bli lite smått panik inför helgen och Scala, vi hade ett extra rep idag med Street avanc. så det ordan väl upp sej lite, det blir Hype och Newstyle koreografierna iaf, sen alla jazzfunkens.
Känns lite tråkigt, hade sista klassen för terminen igår på studion, de fick skriva en utvärdering och det var helt underbart och läsa alla. Nästan så man ramar in dem och hänger upp de på väggen. Känns hur bra som helst att de gillar mig lika mycke som jag dem och att de utvecklats, ska bli grymt och se dem på scen i helgen. Sen nästa termin startas det på nytt igen! Men jag har ju kvar mina elever på KSIF ett tag till iaf =D
Fixat alla scenkläder, alltid ute i sista sekund men nu är det klart i alla fall, skickade iväg mammsen på en shoppingrunda för jag hann inte...så nu i helgen ska jag leka "grym dansare på Justedebout," en "maffiaboss/gangster" och en "het spansk gatuflicka" (som man säger på finare språk), det blir interessant....
Tror det är dags för mig och gå och lägga mig...vart uppe sen 5.15 i morse, men lika pigg ändå! I morgon blir det jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback