Talang 2008 here we come!

Fick precis en länk av Fatima och utmaning är det! Vi rockade rockring på Tackfesten förra veckan, mina rockring skills sitter i än märkte jag, men körde det säkra före det osäkra, runt midjan, vågade inte testa på armen för stor risk att den skulle flyga över hela lokalen och alla fint dukade borden. Eftersom jag hade tekniken nere att rocka så försökte jag lära Erika men de gick lite sådär....dansarna skulle varit med i rockringstävlingen, lätt att vi hade vinnit då!! Jag och Fatima försökte oss på att rocka två på en gång, men det blev inte så lyckat, kände bara att nån jucka mot mej och rockringen var inte uppe så länge så vi la ner projektet. Tackfesten var jättekul!! De hade ordnat så fint med massa god mat, och roliga tävlingar. Slutade iaf med mej springandes runt alla borden samtidigt som jag försökte hålla en femkrona i ögat och en sked med potatis i munnen...inte det mest lyckade jag gjort i mitt liv men vad gör man inte för laget. Det blev en kul kväll, roligt folk och framför allt mina underbara dansare, de vet hur man gör för att ha kul! med eller utan alkohol :P underbart!
Så utmaningen är och va bättre än detta, och jag säger bara Talang 2008 here we come!




Kommentarer
Postat av: Fatima

Sök på "talang 2007" på youtube. Baby Bang är med och han är grym som vanligt!

Postat av: Johanna

Blev det några snygga bilder i fredags eller? =) Du va ju lite sugen på Amir =)

2007-06-03 @ 15:45:43
URL: http://johanonnona.blogspot.com
Postat av: Jens Törnell

Hej! På min hemsida finns en liten artikel om talang 2008, som kommer uppdateras under tiden vi närmar oss.

2007-08-27 @ 19:58:30
URL: http://www.jenst.se/2007/08/04/talang-2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback