All the way from Indjaah!!

Min brevlåda var i pricip full med reklam i morse,inte kollat den på nån dag så fick mej en riktig bra start på dagen för bland all reklam var det ett brev till mej!! Som färdats heeela vägen från Indien! Ett grattis och ett brev, blev hur glad som helst!! Det var postat från ingen mindre än Fatima!! :D Tack gumman du gjorde min dag!
Gjorde tenta idag, ingen aning hur det gick...känns lite hopplöst, hann inte ens ut ur tentasalen innan jag börja tänka på tentan som är nästa vecka...satt och gjorde grupparbete efter tentan och jag säger det igen, skitExel!! Nån borde döda idioten som uppfann finansiering och investering!!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Bra att du blev glad darling =) Även om det kom fram hundra år efter din födelsedag ! Snart kommer jag hem! ses vi i vimlet på juldan? Jag har även fest hemma hos mig om du e sugen. KRAM på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback