I´m back!!

Japp, efter en lång paus är jag här igen. Blev sugen på att skriva lite igen efter att ha följt mina vänners bloggar och allt kul så här sitter jag igen i min soffa och bloggar. En uppdatering av vad som hänt sen sist blir det inte, de flesta som läser bloggen (mina nära och kära) vet redan allt ändå, varit/är en jobbig period men tack vare er finns det ljus, det vet ni!
Mått rätt kasst de senaste dagarna, inte sovit, inte ätit...det är bara så jag fungerar när jag mår dåligt, så idag när jag fick tvinga i mej första riktiga måltid på länge ramlade det ner en pollet, jag har ju inte käkat! Hur sjukt är inte det? Aldrig mer...Även om jag varit självdestruktiv större delen av mitt liv och är väl fortfarande så är det inte värt det! 
Men alla reagerar olika.  Blev bara så sjukt besviken och ledsen igen på en viss person som jag brydde mig om, men det krävs väl sånt också för att inse vilka som totalt inte bryr sej och vilka som egentligen gör det och är här för att stanna...

Nog om det, lägger upp lite kort från i lördags. Inflyttningsfest hos Saga, inte haft så kul på länge!! Kul att festa med bara massa underbara tjejer för en gångs skull! :D Tjejfest, SingStar (stackars grannar), Buzz och nån kroppsdelsspel..? Eller vad den heter...vet bara att mitt lag, Anna, Sara jag inte var så grymma som vi trodde...

1. Jenny, Fia, Linda vilka underbara tjejer!
2. Saga tar ton
3. Yeah!


        

5. Sara, vilken snygging!
6. Singstar battle!!
7. Lite dricka och vi fixar ett dansgolv! Elin och Linn
8. Söta Jenny och min underbara Anna!


        

9. Lag: Saga, Linn, Becka
10. BÄSTA LAGET!! Jag, Sara, Anna


  

Kommentarer
Postat av: Fatima

Kul att du är tillbaka vännen! Det var efterlängtat! Många kramar och massa saknad från Miss Fatty

Postat av: Erika

Ah ny layout! Och du är tillbax :) Jag som har kollar varje dag! Men jag vet ju inte varför du mår skit?? Du får komma och berätta om du vill så kan jag fota dig med?

Puss

2007-11-21 @ 13:58:19
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se
Postat av: Anna

hahaha, älskar dig gumman.. men ja hatar att se kort på mig när ja är full :D PUSS

2007-11-21 @ 16:17:28
URL: http://annathekex.blogg.se
Postat av: Malle

du fattas mig

2007-11-21 @ 16:58:45
URL: http://mallenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback