Morfin baby! yeah!

Har i princip varit helt groggy av min hostmedicin de senaste dagarna, vilket jag inte direkt funderat på varför innan igår. Behövde en paus i mitt pluggande och åkte ner till Anna. Bestämde att vi skulle dra ut med de andra, men en lugn och städad kväll skulle det bli. Vi tog ett glas vin och jag blev totalt väck efter nån klunk! Läskigt var det, fattade inte vad som var fel, innan Anna informerade mig att min hostmedicin är full med morfin. Smart att jag inte tänkte på det INNAN jag tog ett glas vin. Vi drog till madde, hade lite tjejfest med tjejsnack innan vi fick sällskap av trevliga killar, Maddes granne.
Sen drog vi vidare till nöjes, hade hur kul som helst. Träffade "mössan", så het!  Dansgolvet var den stabila punkten och va vi inte där så gick jag runt och sniffa på "E" som luktade sjuuukt gott!! Den ultimata killparfymen!

Är det sant att om man råkar titta på klocka när det är samma klockslag på timme och minut så tänker den personen man själv tänker på, på en också? Nu på senaste har jag lyckats ganska ofta med att ta upp mobilen eller tittat på klockan när den varit samma, senast kl.14.14, du finns i mina tankar....

Idag är det plugg plugg plugg och studion snart.

Lina, Madde, Malle, Anna :D
(Jag och Lina såg i princip exakt  likadana ut, från hårfärg till klädsel, inte ofta det händer..och nej! vi ringde inte och bestämde:P)


        


He can move!! My God!


Kommentarer
Postat av: Anna

åååh, älska låten!! :D hade hur kul som helst igår.. som alltid me dig sötnos!! morfin baby - yessrrr!!
pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback