Hej..?

Ett hej kanske hade varit på sin plats...men tydligen inte...

Fegt
eller bara otrevligt, vet inte och orkar inte lägga energi på att försöka fundera ut det heller...men som sagt det är ju lättast och ignorera eller fly från "jobbiga" situationer, om man nu kan kalla det jobbigt att hälsa..?

Vet inte, men tänker man ignorera att vi känt varandra kan man lika gärna ge fan i att snacka om mig med mina polare när jag inte är där...?
Låter väldigt arg och otrevlig, vilket jag inte är...bara kass på att formulera mig, var helt totalt oförberedd och se just den personen just då bara

Lite annat....
Va underbart det är med soul!! Lyssnat på Jill Scott och Erykah Badu på senaste och den här låten är så underbart underbar, jag älskar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback