"Pimpsy"

Badonkadonk B, AlwaysÄnna, LusicousLinda, BigBootyBecka, EasyEmma, CoatyCats....m.m.

Förra året var det "Pimp namn" som gällde, året innan var det en blandad fruktsallad och i år återstår att se...

Börjar nästan bli en tradition så det blir interessant och se vad det blir för tema i år.
Fantasin brukar oftast börja flöda när alla är samlade, sånna där sköna och spontana kvällar som man skulle kunna leva om och om igen.

I fruktsalladen är jag en:  Persika - "mjuk, men hård utan på, söt och god innuti"
Kan man annat än älska sina vänner för den förklaringen???




image201

        
     

Mitt kylskåp gör mej glad!! :D
Även om det för det mesta står rätt tomt så är den nog en av mina käraste ögodelar för alla snygga och roliga "avtryck" folk lämnat, vissa vet jag vissa är suprise suprise...


Kommentarer
Postat av: Anna aka Stjärnfrukten

kroooo peaches! :) är inte "kär i evig kärlek" min tro? :D

2008-02-07 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback