Vi får ta rumpan nästa helg...

Min och Gsons samtal chockade tanten bakom oss rätt rejält häromdan...

Vi kommer ut ur Gsons lägenhetshus och hamnar precis framför en tant

Jag: men åh....va jobbigt... 
Gson: ja...jag vet...
Jag: Vi får ta rumpan nästa helg isf
Gson: ja, jag lovar...

Här märker Gson att tanten bakom oss i princip får hjärtattack och viskar:
asså..de där kan misstolkas, och diskret velar med ögonen bakom oss

upptäcker jag tanten och försöker rädda situationen och börjar sjunga:
RumpaBar RumpanBaar rumpan baaaar

Snygg räddning!
tror jag bara gjorde det hela ännu värre men men...i morrn blir det iaf Rumpan Bar, fyndigt namn på en bar...:P 
Och på lördag blir det utkliv och antagligen Nöjes

(väljer att inte skriva nått om tiden som ska ägnas åt studier de närmaste dagarna, bara deprimerande att tänka på :P)

xoxxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback