Otrogen?

Hela SJU kapitel har jag tagit mig igenom idag, mycket flitigt tycker jag!

I morrn blir det skolan och en shoppingrunda med Tess.
Sen lördag morgon eller snarare gryning!! Vet inte hur jag ska orka upp, men då bär det av mot Stockholm igen!
Streetstar!! Blir lite av en snabbvisit för det blir hemåt söndagförmiddag och studion.

Denna helg har inte ens börjat men jag längtar till nästa redan, vet inte varför...ska bli skönt att Becka kommer hem. Då blir det en utgång som bara vi kan ha! Hoppas Jenny också kan hänga med...bara skönt att umgås och va, dagarna bara flyter ihop med varandra nu känns det som, massa med skolan och dansen och allt vad det är...inte ens hunnit med att träffa Anna över en fika, eller stanrunda börjar känna lite abstinens!
Så i morgon invarderar jag dej på jobbet ist :P

Eftersom alla dragit härifrån i princip, och de flesta till Oslo, inklusive min Anna snart...så har jag på nått sätt påverkats av det och hittat ett riktigt guldställe!
En grym studion med massa schyssta koreografer varje månad så jag ska försöka ta mig dit i Mars och ta lite klasser för Gigi Torres(LA), hade velat gå för Yeya men det är i februari, funkar inte alls för mig....tråkigt...

Jag är otogen, Oslo är det nya dansstället för mig, men jag kommer nog återkomma till Stockholm! :D


Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Byta ut Stockholm mot Oslo??? Mycket ska man höra innan örona faller av... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback